Post dodany na prośbę nowego użytkownika, który ma problem z założeniem nowego wątku. Po kliknięciu przycisku Dodaj wątek, wywala go do regulaminu, posta brak. Może ktoś się zlituje i na to też coś poradzi

.
Witam.
Jedzie już do mnie growkit z Golden Teacherami. Będzie to moja pierwsza zabawa tego typu. Od paru dni studiuję internet i to forum, gdzie co prawda jest wiele podobnych tematów, jednak każdy pisze co innego i nie mogę spójnych informacji wyciągnąć. Z góry przepraszam za kolejny wątek o podobnej tematyce, jednak chciałbym mieć wszystko w jednym miejscu jasno przedstawione. Zgrzyty zaczynają się już na poziomie obsługi growkita. Na stronie producenta widnieje taka oto instrukcja: http://www.growkit.com/growkit-instructions/ . Wg. niej zalewamy boxa tylko na 1h, a potem na dno torby (jeśli dobrze zrozumiałem), wlewamy 0,5l wody i dopiero wstawiamy pudełko. Natomiast w wielu tematach natrafiłem na zasadę, że stojąca woda na dnie jest be. Nie ma też informacji o wstawianiu do lodówki na czas moczenia. Tak, że chciałbym w punktach stworzyć instrukcję użytkowania plus ewentualnie jakieś tipy, które już sprawdziliście. Chciałbym już wiedzieć wszystko za wczasu, a nie potem latać jak kot z pęcherzem i szukać info, a od razu powiem, że chciałbym z takiego boxa wyciągnąć ile się da, a potem może samemu przygotować substrat i dalej rozmnażać. Jednak poradniki na stronie są bardzo zaawansowane i nie wiem czy podołam.
Pytania i wątpliwości w nawiasach

. Czasami mogą wydawać się głupie.
1. Otwieramy pudełko, dziurkujemy widelcem podłożę, nalewamy do pełna wody o temp. pokojowej, zamykamy. [Teraz, na ile godzin 1/12/24h? Czy przez ten czas wkładać pudełko do lodówki?]
2. Myjemy łapki, otwieram torbę, wkładamy pudełko, zawijamy, zamykamy. [Czy jeśli moczyłem 12-24h pudełko, potrzeba jest wlewać wodę na dno? Niektórzy dawali na dno wilgotny ręcznik/gazę. Czy jest taka potrzeba?]